1 min 9 godina

Objavljujemo kratak vodič u 7 koraka kako da poboljšate finansiranje svog online projekta (magazina, informativnog portala i sl). Tekst je dat na engleskom jeziku, a kompletan članak pogledajte klikom na link izvornika.

U proleće 2013. godine, holandski novinari su pokrenuli crowdfunding kampanju kojom su prikupili 1.7 miliona dolara za platformu De Correspondent. Ukupno je projekat podržalo 18,933 kraudfaundera.

Sedam glavnih poruka inicijatora ove kampanje su:

  1. Razmislite šta možete da uradite za vašu masovnu javnost.
  2. Pronađite prave ambasadore.
  3. Pokrenite pokret, ne publikaciju.
  4. Ne razmišljajte o krajnjem proizvodu.
  5. Odaberite nagrade za kraudfandere.
  6. Upravljajte očekivanjima od prvog dana.
  7. Razmišljajte šta nakon kraudfanding kampanje.

Pročitajte ceo tekst na izvorniku: A short guide to crowdfunding journalism — De Correspondent

Pročitaj i ovo:  Novi uspeh domaće kompanije u crowdfunding kampanji

Ostavite odgovor