IKEA je neprofitna organizacija čija misija glasi: “da ponudi širok spektar nameštaja za dom, dobrog dizajna i funkcionalnosti, odličnog kvaliteta i trajnosti po cenama tako niskim da taj nameštaj svako može priuštiti.” Ali zašto? Zašto izabrati da budete neprofitna organizacija? Kako uopšte kompanija sa 135.000 zaposlenih u 44 zemlje sa 27 milijardi godišnjeg prometa može biti neprofitna? Pogledajte video i vidite ovaj jedinstven poslovni model koji omogućava IKEA kompaniji da zahvaljujući statusu fondacije koja je osnovala ceo holding i rupama u poreskim propisima, upravo osnivači uživaju najveći benefit.

Pročitaj i ovo:  Na putu ka rezilijentnosti: energizovanje tima

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/hadc0617/public_html/kreativnasrbija.rs/wp-includes/functions.php on line 5471

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/hadc0617/public_html/kreativnasrbija.rs/wp-content/plugins/https-redirection/classes/ehssl-init-time-tasks.php on line 44