2 min 2 godine

Promena nakon pandemije: traženija organska hrana

Organska hrana sadrži više antioksidanasa, koji jačaju imunitet. Organske farme u porastu i povećanju tržišta.

Globalno se organska proizvodnja hrane organizuje na 70 miliona hektara, a vrednost te ekonomije je više od 100 milijardi dolara. Primetan je porast broja malih i mikro gazdinstava, koji su tokom pandemije proširili tržište na velike gradove.
Iako su korporacije koji proizvode hranu veoma moćne, i dalje je više od dve trećine svetske proizvodnje hrane u rukama malih i srednjih farmera.

Deset korporacija drže gotovo sve brendove u prehrambenoj industriji široke potrošnje i gotovo da ih ne možete zaobići pri kupovini:

1. Nestlé, profit u 2016: 90 milijardi dolara

2. PepsiCo, profit u 2016: 62 milijarde dolara

3. Coca-Cola, profit u 2016: 42 milijarde dolara

4. Unilever, profit u 2016: 48,3 milijardi dolara

5. General Mills, profit u 2016: 16,6 milijardi dolara

6. Kellogg's, profit u 2016: 13 milijardi dolara

7. Mars, profit u 2016: 35 milijardi dolara

8. Associated British Foods, profit u 2016: 17 milijardi dolara

9. Mondelez, profit u 2016: 26 milijardi dolara

10. Danone. profit u 2016: 24 milijarde dolara.
Fotografija: Unsplash

Pročitaj i ovo:  JEDNO OD NAJVAŽNIJIH FILOZOFSKIH DELA 20. STOLEĆA: 'Kapitalizam i shizofrenija' 

Ostavite odgovor