Berlin ne može ekonomski da parira Minhenu ili Frankfurtu, ali je zato zvanično postao najmlađi grad Evrope u kojem kreativna industrija zapošljava više od 300.000 ljudi i veoma privlačna destinacija za one koji žele da započnu nešto novo. Mada nezvanični berlinski moto glasi “siromašno, ali seksi”, ovakav imidž gradu donosi značajan priliv od turizma, koji raste više od bilo kojeg drugog sektora. Ko god da po prvi put dođe u Berlin, imaće problem da prepozna sve ono što već uobičajeno asocira na Nemce: red, rad i disciplinu. Bar je tako na prvi pogled. Prljav, ali ne samo u estetskom smislu, […]

Pročitajte ceo tekst na sajtu Biznis i Finansije

Pročitaj i ovo:  Zbog epidemije turistička privreda Srbije smanjena za gotovo tri četvrtine

By Urednik


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/hadc0617/public_html/kreativnasrbija.rs/wp-includes/functions.php on line 5471

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/hadc0617/public_html/kreativnasrbija.rs/wp-content/plugins/https-redirection/classes/ehssl-init-time-tasks.php on line 44