Direct Neuro: neurološka istraživanja reakcije potrošača na poruke koje prenose brendovi

Korporacija Direct Media pokrenula je novi brend za istraživanje tržišta, pod nazivom Direct NEURO. Kako stoji u saopštenju na zvaničnom sajtu Direct Media, novi brend za istraživanje tržišta Direct NEURO podržava iskusni tim neuronaučnika sa referencama svetske klase i brojnim studijama. Koristeći najsavremeniju neurotehnologiju, zajedno sa stručnjacima za obradu podataka i komunikaciju brenda u DIRECT MEDIA United Solutions, oni će se udubiti u nesvesne odgovore potrošača na poruke koje se prenose putem oglasa, reklama i sadržaja na društvenim mrežama. Tehnologija se osim u marketingu primenjuje i na polju ljudskih resursa.

Neurološka istraživanja reagovanja na reklame i medijske sadržaje

„Kada je reč o donošenju odluka bilo koje vrste, najvažnije je imati čvrst uvid koji je ukorenjen u najrelevantnijim dostupnim podacima, a ne u uopštavanju. Direktni NEURO-ovi istraživački napori usredsrediće se na marketing i HR, omogućavajući nam da dobijemo dubinski, autentičan uvid u reakcije potrošača na poruke koje prenose njihovi omiljeni brendovi, kao i reakcije zaposlenih na određene situacije na radnom mestu. Zauzvrat, ovo će nas dovesti do zaključaka koji će dovesti do boljih rešenja i unapređenja poslovanja“, kaže Milica Marković, menadžer korporativnih komunikacija u DIRECT MEDIA United Solutions.

Direct NEURO sprovodi istraživanje koristeći najsavremeniju tehnologiju i za razliku od postojećih istraživanja tržišta sa prefiksom neuro,  koristi naprednu opremu za praćenje oka, EEG (elektroencefalografija ili nadgledanje moždanih talasa), GSR (galvanski odgovor kože ili praćenje promena u aktivnosti znojnih žlezda), kao i analiza lica i glasa.

Više o projektu na zvaničnom sajtu Direct Media.
Foto Pixabay

 5,491 

Srodni tekstovi

Imate komentar?