S vremena na vreme, zaiđem da tražim produkciju iz tzv. muzičkih niša, nepoznatih bendova i etiketa. I posle par godina gledam gde je i kako neko od njih ušao u industriju. I time potvrdim tezu da svako dobro osveženje muzičke industrije, novi talasi i sl, ne dolazi na tržište pre nego što je nastalo i stasavalo kroz originalni nerv alternative. Tako i ovi momci iz Hookworms. Sad imaju i Wikipedija stranicu i rade za nekoliko etiketa. Krenuli su od buke iz kućnog studija.

Ne bih baš mogao savetovati domaće mlade bendove da je to sigurni put uspeha i kod nas, jer mi iako imamo etikete, nemamo ipak industriju ni razvijeno tržište, ni kritiku, a sve manje publiku. Ali, čini mi se da je pravac gotovo uvek ovakav: Niša-Industrija odnosno Hobi – NonProfit vrednost – ProfitOriented Hobi – ProfitBusiness.

Pročitaj i ovo:  Heroji novog doba: šta zaista stoji iza ekonomije kreativnosti

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/hadc0617/public_html/kreativnasrbija.rs/wp-includes/functions.php on line 5471

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/hadc0617/public_html/kreativnasrbija.rs/wp-content/plugins/https-redirection/classes/ehssl-init-time-tasks.php on line 44