Ministarstva finansija i kulture Malte objavili su 7. avgusta nacrt nacionalne strategije za razvoj kulturnih i kreativnih industrija te zemlje. Strategija je zasnovana na dokumentu i viziji razvoja nacionalne kulturne politike do 2015. godine. Strategija za kreativnu ekonomiju počiva na četiri stuba razvoja: obrazovanje i profesionalni razvoj, tržišno usmerenje, internacionalizacija i upravljanje. Dokument takođe predviđa i razvoj publike i razvoj finansijskih instrumenata za uvođenje poluga privatnih investicija u sektoru kreativnih industrija. 

Kreativne industrije Malte čine 3.600 preduzeća sa 7.500 zaposlenih (i zaradom od prosečnih 28.000 eura po zaposlenom godišnje) i sa godišnjim rastom od 9 odsto, generisanim prihodom od turizma od 47,5 miliona eura a kreativni sektor ima 4 odsto udela u BDP. Kulturne i kreativne industrije imale su ukupan vladin investicioni fond za razvoj od 26,5 miliona eura u 2011. godini. Malta je jedna od najmanjih država Evrope, sa oko 400.000 stanovnika. BDP po glavi stanovnika je relativno visok i iznosi 24.790 američkih dolara. 

Konsultativni proces u vezi sa analizom nacionalne strategije za razvoj kulturnih i kreativnih industrija otvoren je do 14. septembra.

Pročitajte dokument nacrta nacionalne strategije za razvoj kulturnih/kreativnih industrija Malte

Pročitaj i ovo:  Strateško planiranje nakon pandemije: donesi odluke brzo

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/hadc0617/public_html/kreativnasrbija.rs/wp-includes/functions.php on line 5471

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/hadc0617/public_html/kreativnasrbija.rs/wp-content/plugins/https-redirection/classes/ehssl-init-time-tasks.php on line 44