Vrlo brzo zvezde i njihovi saradnici zarađivaće čak i kada pretražujete tekstove njihovih pesama, zahvaljujući novom ugovoru koji je potpisao Google… Google je objavio da će u svoj pretraživač dodati tekstove pesama što znači da više nećete morati da pretražujete na nekoliko stranica kako biste pokušali da saznate da li Taylor Swift peva „all the lonely Starbucks lover“ ili „got a long list of ex lovers“ u pesmi „Blank Space“.
Gigantski pretraživač potpisao je i pečatirao ugovor s kompanijom LyricFind kako bi se tekstovi pesama prikazivali direktno u polju pretraživanja.
Sve što treba ubuduće da uradite jeste da upišete ime pesme i izaberete opciju „lyrics“, a pretraživač će za vas izbaciti sve pesme istog imena.
Iako detalji ugovora nisu objavljeni javno, direktor LyricFind i jedan od osnivača, Darryl Ballantyne, objasnio je kako veruje da će ovaj potez povećati zaradu izdavačima i autorima teksta. „Ugovor se temelji na upotrebi. Dobit se isplaćuje na osnovu broja pregleda nekog teksta. Što se više puta otvori, izdavač će dobiti više novca“, rekao je Billboard.
Za sada se to odnosi na 100 zemalja i oko 4.000 izdavača, ali se LyricFind nada da će uskoro duplirati taj broj.
Ova zgodna opcija dostupna je već u Americi, a uskoro bi trebalo da obiđe ceo svet.
Izvor MTV.rs