Usluge za kreativni sektor

Mikro i malom biznisu kreativnog sektora u Srbiji nudimo usluge iz sledećih oblasti:

I POSLOVNE FINANSIJE

  • Knjigovodstvene usluge za preduzetnike (radnje, agencije) i pravna lica (preduzeća, udruženja),
  • Upravljačko računovodstvo,
  • Budžetiranje,
  • Finansijsko izveštavanje,
  • Obračun zarada i drugih ličnih primanja,
  • Obračun poreza i poreska administracija,
  • Vođenje poreskog računa,
  • Poreske i finansijske savete u vezi sa poslovanjem,
  • Ekonomsko-finansijske ekspertize u poslovnim sporovima (poreski i privredni sporovi),
  • Faktoring i obrnuti faktoring,
  • Eskont menica,
  • Otkup dugoročnih potraživanja.

II UPRAVLJANJE PROJEKTIMA

  • Razvoj projekta iz projektne ideje / Razvoj poslovne ideje koja će se realizovati kroz pilot projekat / Upravljanje promenama kroz projekte,
  • Planiranje projekta (Definisanje i upravljanje projektnim opsegom i izrada projektne povelje, Izrada projektnog plana po PMI standardima i metodologiji, Analiza rizika, Analiza zainteresovanih strana, Analiza i procena kritičnog puta projekta, Definisanje zaduženja (TOR) članova projektnog tima, Definisanje grupe zadataka i zadataka na projektu, Analiza i izrada projektne povelje, Budžetiranje, Izrada prethodnih studija izvodljivosti i isplativosti projekta, Izrada menadžment i poslovnog plana),
  • Upravljanje projektom (Upravljanje opsegom i vremenom projekta, Upravljanje troškovima, Upravljanje rizicima, Upravljanje timom, Upravljanje kvalitetom, Upravljanje nabavkama, Upravljanje zainteresovanim stranama, Upravljanje integracijom),
  • Kontrola i monitoring projekta (Nadzor nad implementacijom projekta i kontrola prema ključnim indikatorima uspeha; Fasilitiranje članova projektnog tima, Izveštavanje, Eksterna evaluacija učinka projekta i fasilitiranje procesom naučenih lekcija),
  • Pisanje predloga projekta (za Upravni odbor i donatore, Usluge pripreme i izrade predloga projekata):
  • Izrada predloga projekata (project proposal) za EU fondove (IPA, Creative Europe, Horizon 2020 i drugi)
  • Izrada predloga projekata za domaće i druge međunarodne donatore.
  • Obuka za upravljanje projektima;
  • Projekti i poslovno pravo (konsultantske aktivnosti u vezi sa izradom, vođenjem i pisanjem projekata; uključuje i tematiku autorskog prava i prava intelektualne svojine, Poslovno pravo, Pravo EU i Fondovi EU, Pravo osnivača / Pokretača projekta).

III STRATEŠKO UPRAVLJANJE

  • Planiranje i definisanje misije, vizije i vrednosti organizacije,
  • Modeliranje ukupnog procesa strateškog upravljanja (definisanje procesnih aktivnosti, odgovornosti, podataka, dokumenata, metoda, alata i rezultata),
  • Analiza eksternog okruženja (glavna obeležja i trendovi industrije, model pet konkurentskih sila, analiza pokretačkih sila, izrada mape strateških grupa, prepoznavanje industrijskih ključnih faktora uspeha – CSF – i PEST analiza),
  • Analiza unutrašnjeg okruženja (SWOT analiza, analiza lanca vrednosti odnosno analiza poslovnih procesa, benchmarking, BCG matrica odnosno matrica industrijskog rasta i tržišnog udela, GE/McKinsey matrica odnosno matrica industrijske privlačnosti i poslovne snage, ADL matrica odnosno matrica industrijske evolucije i konkurentske sposobnosti i izrada procene konkurentske snage organizacije),
  • Utvrđivanje konkurentskih strategija organizacije, planiranje strateških projekata i strateško programiranje),
  • Implementacija strategije i operativno planiranje (Organizaciono modelovanje i podešavanje organizacione strukture, Implementacija Balanced Scorecardmodela, Implementacija Scoreboard rešenja za praćenje učinka i izveštavanje),
  • Upravljanje promenama odnosno Change Management (Poboljšavanje liderstva, Poboljšanje kvaliteta procesa, proizvoda i usluga: 6 Sigma, Kai-zen),
  • Strateško budžetiranje (Finansijsko planiranje i budžetiranje za CAPEX, Upravljanje nematerijalnom aktivom),
  • Brending i upravljanje brendom.

IV MARKETING

Marketing analiza i planiranje

  • Marketing analiza,
  • Izrada marketing planova,
  • Izrada medijskih planova,
  • Istraživanje potreba klijenta.

Marketing komunikacije

  • Izrada rešenja grafičkih komunikacija,
  • Izrada internet prezentacija,
  • Copywriting,
  • Pisanje za blog / marketing sadržaja.

V OBUKE

  • Upravljanje projektima (dvodnevni trening),
  • Napredno upravljanje projektima (trodnevni trening),
  • 360 stepeni upravljanja projektima (petodnevni trening)
  • Kreativno mišljenje (jednodnevni),
  • Analitičko mišljenje (jednodnevni),
  • Finansije za neekonomiste (jednodnevni),
  • Osnove marketinga za mikrobiznis (dvodnevni),
  • Poslovno planiranje (četvorodnevni).

VI ISTRAŽIVANJE I INFORMISANJE

  • Pojmovna objašnjenja iz domena poslovanja kreativnog sektora,
  • Informisanje o izveštajima o stanju kreativne ekonomije u svetu i kod nas,
  • Istraživanje i izveštavanje o stavovima, potrebama i trendovima razvoja kreativnog sektora,
  • Objavljivanje i tumačenje pravnih i političkih dokumenata i propisa u vezi sa kreativnim sektorom,
  • Makroekonomske analize,
  • Studije slučaja,
  • Informisanje o platformama za masovno finansiranje,
  • Informisanje o besplatnim izvorima onlajn učenja.