1 min 9 godina

Kako prenose Večernje novosti, u Srbiji najveći deo oglašavanja (oko 250 miliona evra) kompanije godišnje plaćaju za iznajmljivanje prostora/vremena (klasični elektronski mediji + oglašavanje u prostoru) za objavljivanje svojih poruka, od čega sami mediji dobijaju ne više od 100 miliona evra, dok je sudbina ostatka nepoznata.

Reklamne (kupovina medijskih sekundi) i kreativne agencije koštaju privredu godišnje oko 160 miliona evra. Sve ostalo jedva da godišnje prelazi 50 miliona evra. Od toga, na oblast istraživanje tržišta tj, gde uložiti novac za oglašavanje, godišnje ide samo 4 odsto budžeta.

Istraživanja kakav je efekat oglašavanja gotovo da nema. Marketing i medija planovi se ne prate i ne kontrolišu.

A.Đ

Fotografija Pixabay

Pročitaj i ovo:  Goodvertising - promena paradigme oglašavanja

Ostavite odgovor