2 min 9 godina

S vremena na vreme, zaiđem da tražim produkciju iz tzv. muzičkih niša, nepoznatih bendova i etiketa. I posle par godina gledam gde je i kako neko od njih ušao u industriju. I time potvrdim tezu da svako dobro osveženje muzičke industrije, novi talasi i sl, ne dolazi na tržište pre nego što je nastalo i stasavalo kroz originalni nerv alternative. Tako i ovi momci iz Hookworms. Sad imaju i Wikipedija stranicu i rade za nekoliko etiketa. Krenuli su od buke iz kućnog studija.

Ne bih baš mogao savetovati domaće mlade bendove da je to sigurni put uspeha i kod nas, jer mi iako imamo etikete, nemamo ipak industriju ni razvijeno tržište, ni kritiku, a sve manje publiku. Ali, čini mi se da je pravac gotovo uvek ovakav: Niša-Industrija odnosno Hobi – NonProfit vrednost – ProfitOriented Hobi – ProfitBusiness.

Pročitaj i ovo:  Britanskoj kreativnoj ekonomiji treba više od milion novih radnika do 2022. godine

Ostavite odgovor